Elektronizacja zamówień publicznych w kontekście badania ofert oraz obsługi platformy e-zamówienia- szkolenie online
Opis
Zapraszamy na szkolenie online, którego celem jest przekazanie wiedzy
z zakresu elektronizacji zamówień publicznych
Elektronizacja zamówień publicznych w kontekście badania ofert oraz
obsługi platformy e-zamówienia
Planowany termin szkolenia 21.03.2023 r.
w godz. 9:00- 14:00
Celem szkolenia jest omówienie zasad składania dokumentów elektronicznych przez wykonawcę, podwykonawcę, konsorcjum oraz podmiot trzeci po 1 stycznia 2023 r.
Od stycznia 2023 r. platforma e-zamówienia zastąpi mini portal, w związku z tym uczestnicy szkolenia dowiedzą się w jaki sposób korzystać z platformy. Szkolenie przygotowane jest dla osób początkujących lub chcących usystematyzować wiedzę z elektronizacji zamówień publicznych oraz korzystających w swojej codziennej pracy z platformy e-zamówienia.
Adresatami szkolenia są wszystkie osoby, które pracują w jednostkach zobowiązanych do stosowania przepisów ustawy Pzp.
Elektronizacja zamówień publicznych w kontekście badania ofert oraz obsługi platformy e-zamówienia
Cel szkolenia: Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które rozpoczynają pracę w zamówieniach publicznych lub dla tych osób, które chcą usystematyzować swoją wiedzę. Na szkoleniu krok po kroku omówione zostaną czynności, które musi wykonać zamawiający, aby móc zamieścić między innymi ogłoszenie o zamówieniu, dokonać rejestracji na platformie e-zamówienia, przypisać role do postępowania, zamieścić formularz interaktywny oraz pozostałe dokumenty zamówienia.
Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się również w jaki sposób dokonać badania ofert w kontekście weryfikacji podpisów elektronicznych.
Szczegółowy opis szkolenia :
Omówienie platformy e- zamówienia krok po kroku
- Jak zamieścić postępowanie na platformie e-zamówienia łącznie z formularzem interaktywnym oraz pozostałymi dokumentami zamówienia ?
- Jakie są korzyści dla zamawiającego z możliwości korzystania z interaktywnego formularza ?
- Czy w dalszym ciągu można korzystać z platform komercyjnych ?
- Kim jest supervisor ?
- Jak zamieścić informację do Prezesa UZP o złożonych ofertach ?
- Jak zamieścić informację o wynikach postępowania- omówienie czym jest informacja o wynikach postępowania ?
- Jak zamieścić informację o wykonaniu umowy- omówienie czym jest informacja o wykonaniu umowy ?
- Co oznaczają stwierdzenia składanie dokumentów w postaci elektronicznej w formie elektronicznej oraz pisemnie -omówienie form w jakich mają być składane poszczególne dokumenty przez wykonawców
- Dokumenty z ZUS, US, KRK w jaki sposób mogą otrzymywać te dokumenty zamawiający ?
- Czym jest elektroniczne odwzorowanie dokumentów ?
- Przez jakie programy winien sprawdzać zamawiający podpis kwalifikowany, zaufany oraz osobisty ?
- Jakie dokumenty składają się na treść oferty ?
Szkolenie poprowadzi Edyta Pietras - absolwentka podyplomowego studium z zakresu zamówień publicznych na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu oraz Zarządzanie Jednostkami Gospodarczymi w Obrocie Gospodarczym na Uniwersytecie Wrocławskim. Praktyk, od kilkunastu lat pracuje w jednostce sektora finansów publicznych. Jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Zamówień Publicznych. Od 15 lat zajmuje się zamówieniami publicznymi zarówno po stronie zamawiających jak również po stronie wykonawców. Przeprowadza postępowania współfinansowane zarówno ze środków unijnych jak również powyżej kwot unijnych.
Cena szkolenia obejmuje:
- udział w szkoleniu na żywo
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa przesyłany w postaci pdf.
- 7-dniowy dostęp do nagrania